ИНТЕРВЮ СЪС СИМОНА ЧИЧЕВА, ВИПУСК 2014


 Здравейте! Представете се на читателите на ЕГ Таймс!
Здравейте! Аз съм Симона, бивша ученичка на Езикова Гимназия “Д-р Петър Берон”. (Пишейки това се вълнувам и осъзнавам, че няма “бивши” ученици на нашата гимназия, защото тя ни изгражда като хората, които ставаме след нея). Занимавам се с изкуство - грим, или както обичам да казвам “Обичам да виждам усмивки на лицата на хората.“  Може да сте виждали моята страница за грим или блог на тема кето хранене, за което планираме да ви разкажeм допълнително с редакторите на ЕГ Таймс.

Къде Ви заварваме с това интервю?

Да пишеш дипломна работа за магистратура на 23 си е постижение, в моята книга с такива. Остана малко от познатия ни на всички път, наречен обучение, а след това предстои съвсем нова глава - тази на самостоятелното развитие и желание за успех и прилагане на наученото до сега. Е, все пак часовете по български език и литература, английски, биология и общо взето всички, които са ви любими, се оказват доста важни за личността, в която ще се превърнете. А колко хубаво е да имаш знание зад нея!

Какви са спомените Ви от Езикова гимназия? А кой е най-яркият Ви спомен?

Вълнението в осми клас, когато всичко ти е ново и летиш над земята! Всички нови приятелства, изживявания, защото все пак за ученика на 15 всичко е много интересно.
Всеки ден в ЕГ е бил много вълнуващ за мен - период на експериментиране с визии, музика и всичко това среща разбирателство в нашите учители.
Смешен спомен - отварянето на магазин “Сити”. Опашка за безплатни кюфтета - от кръстовището;
Всеки 10 минути междучасие, всяко вълнение, преди да изляза да кажа две реплики на английски на микрофона на някое представление, както и целият мини- спектакъл, който си беше ежегодният конкурс “Мис и Мистър Езикова Гимназия” . 

Къде работите  в момента? Как се насочихте към тази специалност/професия/ сфера?

Вдъхновението за грим дойде една пролет, когато се чудех какъв е пътят в живота ми. Знаех, че искам да правя нещо, че има нещо специално в мен. С помощта на развиващата се грим индустрия, силен наплив на “бюти гурута” в YouTubе и подкрепата и напътствията на най-близките за мен хора, аз придобих смелостта да сложа първата си очна линия на друг човек. Видях, че това е моето нещо. Винаги съм харесвала фотографията, кулинарията и литературата, но те са ми любимо хоби. Очната линия се превърна в закупуване - малко по малко, на по-качествени продукти. Видях, че освен желание, трябва и развитие в тази сфера. И така - 4 години по-късно съм уверена в себе си и тази искрица, която си е направо пламък, когато работя, непрестанно иска да се катери нагоре, по стълбата на перфекционизма.



Колко езика говорите и работите ли  с други чужди езици? Как ги използвате в работата си?

Говоря английски, разбирам немски и испански. Благодарение на уменията ми с английския, смея да твърдя, че имам достъп до свободния Интернет, информация, възможност за пътуване по света, както и посещаване на най-добрите мастър класове на най-добрите гримьори  в различни точки на глобуса. Езиците са свобода.
Но не е лошо да усъвършенстваме и майчиния си - български. Четете книги!

Промени ли се мирогледът Ви след завършване на Езикова гимназия и ако да как?

Щастлива съм, че след завършването ми нещата при мен вървят към все по-доброто ми Аз. Но винаги съм била позитивно настроена и това ще остане мирогледът ми завинаги.

Реализирахте ли  мечтите си по отношение на  кариерата, която градите?

Изживявам мечтите си, но има още върхове, които искам да покоря!

През 2019 г. Езикова гимназия „Д-р Петър Берон“, гр. Кюстендил навършва 30 години от своето създаване, какво  бихте посъветвали  настоящите ученици на Езикова гимназия и какво бихте  пожелали  на учителите?

Живейте в мига, бъдете добри и не ядосвайте (много) учителите и родителите си. Най-хубавото тепърва предстои.







Коментари