ИНТЕРВЮ С ГЕОРГИНА ТОШЕВА, ВИПУСК 2008


Здравейте! Представете се на читателите на ЕГ Таймс! 

Здравейте, аз съм Георгина Тошева, бивш възпитаник на Езикова гимназия с френски език.

Къде Ви заварваме с това интервю?

На работа (както винаги).

Какви са спомените Ви от Езикова гимназия? А кой е най-яркият Ви спомен?

В интерес на истината моите спомени са повече от „Аргото“, отколкото от училището. Не бях от най-добрите ученички, но пък бях от най-щурите!
  
И все пак, най-ярките спомени са ми:
*постоянно нацапаните с тебешир ръце на г-н Цицорин  (Респект!)
*умението на г-жа  Атанасова по химия да вижда всичко, дори и без да ни гледа!
* невероятното обоняние на г-жа Донка Стоянова (малцина ще разберат ;)
* забавните методи на обучение на г-жа Замфирова
* убийственото спокойствие на г-жа Очипалска
* Няма да забравя и как изпратихме една от любимите ни учителки! Тя напусна екипа на ЕГ и ние знаехме точно кога. Всички нейни ученици излязохме по време на час за да я изпратим достойно! Имаше и сълзи- да! Поздрави на  г-жа Траянова

Иначе в нашата паралелка бяхме само 19 ученици, но пък бяхме най-непослушните! Общо взето всявахме страх във всички учители! Иначе си бяхме добри деца ;)


Къде работите  в момента? Как се насочихте към тази специалност/професия/ сфера?

В момента главно съм родител на 3 малки диванета, земеделски производител съм и държа заведение в Кюстендил! Три доста несъвместими сфери!
Като цяло имам доста шарено и динамично ежедневие!
 Никога не съм си и мечтала да имам 3 деца, но заведение съм искала винаги! Оказва се, че това което най-силно си мечтал, не винаги е най-доброто решение! На пръв поглед изглежда лесно, но всъщност най-трудните неща са именно тези, в които главно работиш с хора и деца!

Колко езика говорите и работите ли  с други чужди езици? Как ги използвате в работата си?
Докато бях  ученичка, знаех доста добре английски и по-малко  немски и френски. За съжаление не използвах нито един от трите и съм ги позабравила. Английският все още намира място в ежедневието ми и горе- долу го поддържам!


Промени ли се мирогледът Ви след завършване на Езикова гимназия и ако да как?

Мирогледът ми се променя всеки ден! Но пък това, което не се променило е желанието за социален живот и забавление! Все същата луда глава съм, просто сега обмислям нещата повече, а не действам толкова първично. Все пак моите действия рефлектират върху още няколко човечета и отговорността е много по-голяма!

Реализирахте ли  мечтите си по отношение на  кариерата, която градите?

Не съм реализирала почти нищо, тъй като с годините ми се променят мечтите и приоритетите! Важното е, че се нагаждаме според обстановката и продължаваме напред ....и нагоре;)

През 2019 г. Езикова гимназия „Д-р Петър Берон“, гр. Кюстендил навършва 30 години от своето създаване, какво  бихте посъветвали  настоящите ученици на Езикова гимназия и какво бихте  пожелали  на учителите?

Тъй като завършващите тази година ученици посещават моето заведение, имам наблюдения, че децата са доста по-добри, упорити, старателни, сърцати и надеждни от нас. Желая им да останат такива и да продължават да се борят за мечтите си! Лесно няма, но няма и нищо недостижимо!

А на учителите пожелавам търпение! Те най-добре знаят защо! ;) 





Коментари